Skalowanie start-up`u – porady marketingowe

Wstęp

Więc wygrałeś początkowy wyścig o rynek – co dalej? Nie jest łatwo zmienić ciasną, napędzaną osobowością maszynę marzeń w przedsięwzięcie biznesowe, które opanuje rynek. Firma musi zmiana, ale też musi pozostać taka sama.

Spis treści

0
(0)

Więc wygrałeś początkowy wyścig o rynek – co dalej? Nie jest łatwo zmienić ciasną, napędzaną osobowością maszynę marzeń w przedsięwzięcie biznesowe, które opanuje rynek. Firma musi zmiana, ale też musi pozostać taka sama. Chcesz zachować wszystko, co niezwykłe doprowadziło Cię tak daleko, ale masz falę nowych pracowników, którzy muszą zostać zintegrowani wykładniczo wyższe cele w zakresie przychodów i nowe rozmiary złożoności organizacyjnej w zwiększonej skali środowisko.


Na szczęście filozofia przychodząca dobrze się skaluje. Zamiast nieustannie inwestować ogromne kwoty
kapitał w tradycyjne, płatne kanały z mglistym ROI, marketingiem przychodzącym i sprzedażą
i bawi kolejną falę perspektyw, zorientowaną na klienta, zorientowaną na treść, długotrwałą
wartość – i wymierny wpływ na wzrost

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

Zapisz się do newslettera

Otrzymaj pakiet inspiracji, porad dotyczących projektowania i solidną porcję wiedzy marketingowej potrzebną dla rozwoju Twojej organizacji.