Obsługa klienta skoncentrowana na człowieku

Wstęp

Według American Express siedmiu na 10 konsumentów w USA twierdzi, że wydało więcej pieniędzy na współpracę z firmą, która zapewnia doskonałe usługi. Doskonała obsługa klienta to jednak coś więcej niż odpowiedź e-mailowa lub telefon.

Spis treści

0
(0)

Według badań American Express 7 na 10 konsumentów w USA twierdzi, że wydało więcej pieniędzy na współpracę z firmą, która zapewnia perfekcyjną obsługę. Doskonała obsługa klienta to jednak coś więcej niż odpowiedź e-mailowa lub telefon, to zwieńczenie dobrze działającego systemu obsługi klienta, w którym firma i klient są połączeni ponad limit. Obsługa klienta działa dobrze, gdy w strategię jest wpleciony czynnik ludzki.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

Zapisz się do newslettera

Otrzymaj pakiet inspiracji, porad dotyczących projektowania i solidną porcję wiedzy marketingowej potrzebną dla rozwoju Twojej organizacji.