DESIGN THINKING
Strona główna / Design Thinking
Jak tworzyć innowacyjne i dopasowane do potrzeb klienta rozwiązania?
01
Dowiedz się więcej
Innowacja zaczyna się od empatii. Pierwszym etapem myślenia projektowego jest dogłębne zrozumienie potrzeb i problemów użytkownika. Kluczem jest rozpoznanie motywacji które wpływają na podejmowane dezyje
02
Określ problem
Na tym etapie informacje zebrane podczas pierwszej fazy są analizowane i na ich podstawie określa się wyzwanie projektowe. Odrzucamy dotychczasowe ramy myślenia i nawyki aby spojrzeć na problem od strony użytkownika
03
Generuj rozwiązania
Dopiero teraz tworzymy jak największą liczbę możliwych rozwiązań określonego problemu. Możemy to zrobić lepiej, dzięki zebranym wcześniej materiałom i otwarciu się zespołu na innowacje rozwiązania i przełamaniu barier
04
Zbuduj prototyp
W końcy przygotowujemy pierwszy prototyp dla najlepszego rozwiązania lub skupiający najlepsze pomysły. Najważniejsza jest możliwość wizualnego przedstawienia pomysłu użytkownikom procesu projektowego
05
Sprawdź go
Ostatni etap w którym testujemy rozwiązanie – najlepiej na realnych użytkownikach. To dzięki ich opiniach wiemy co jest to poprawy. W tym miejscu kończy się etap koncepcyjny a zaczyna się rozbudowa rozwiązania.