DESIGN THINKING

Jak tworzyć innowacyjne i dopasowane do potrzeb klienta rozwiązania?

01

Dowiedz się więcej

Innowacja zaczyna się od empatii. Pierwszym etapem myślenia projektowego jest dogłębne zrozumienie potrzeb i problemów użytkownika. Kluczem jest rozpoznanie motywacji które wpływają na podejmowane dezyje

02

Określ problem

Na tym etapie informacje zebrane podczas pierwszej fazy są analizowane i na ich podstawie określa się wyzwanie projektowe. Odrzucamy dotychczasowe ramy myślenia i nawyki aby spojrzeć na problem od strony użytkownika

03

Generuj rozwiązania

Dopiero teraz tworzymy jak największą liczbę możliwych rozwiązań określonego problemu. Możemy to zrobić lepiej, dzięki zebranym wcześniej materiałom i otwarciu się zespołu na innowacje rozwiązania i przełamaniu barier

04

Zbuduj prototyp

W końcy przygotowujemy pierwszy prototyp dla najlepszego rozwiązania lub skupiający najlepsze pomysły. Najważniejsza jest możliwość wizualnego przedstawienia pomysłu użytkownikom procesu projektowego

05

Sprawdź go

Ostatni etap w którym testujemy rozwiązanie – najlepiej na realnych użytkownikach. To dzięki ich opiniach wiemy co jest to poprawy. W tym miejscu kończy się etap koncepcyjny a zaczyna się rozbudowa rozwiązania.

Zapisz się do newslettera aby raz na czas otrzymać pakiet inspiracji,
porad dotyczących projektowania i solidną porcję wiedzy marketingowej