Historie sukcesu

Angorska 13a – Landing Page dla nieruchomości

Większość przedsiębiorców wie, że aby móc sprzedać swój produkt lub usługę, musi ona być odpowiednio zareklamowana. Obecny rynek jest przepełniony wieloma ‘korzystnymi’ ofertami, więc trzeba umieć zaprezentować nasz produkt od najlepszej strony, tak aby się po prostu sprzedał. Prawdą jest, że żaden produkt nie sprzedał się sam, ale zacieśnianie współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży może tylko pozytywnie wpłynąć na wynik finansowy spółki.

Villa Saska – Apartamenty na Angorskiej 13A, to niezwykła przestrzeń mieszkalna o standardzie PREMIUM w pięciokondygnacyjnym unikalnym budynku. Jest on zaprojektowany w modernistycznym stylu i mieści się w nim dziewięć apartamentów. Na każdej kondygnacji mieszczą się tylko dwa apartamenty, ostatnia została przeznaczona na Penthouse, dzięki czemu mieszkańcy mają zagwarantowane poczucie intymności i prywatność. Inwestorom zależało przede wszystkim na rozwiązaniu, które podtrzyma atmosferę mikrospołeczności na Saskiej Kępie, ostatecznie cel został osiągnięty właśnie poprzez inteligentne rozplanowanie powierzchni budynku.

    Same apartamenty zostały przemyślane w każdym calu. Zadbano o to, by dawały one poczucie otwartej przestrzeni i umożliwiały dowolną aranżację wnętrz. Każdy apartament posiada osobny balkon, zaś te na 3 i 4 kondygnacji tarasy z zapierającym dech w piersiach widokiem. Funkcjonalność apartamentów gwarantuje ogrzewanie podłogowe oraz to, że ‘każdy apartament został przygotowany jest do montażu dyskretnego systemu klimatyzacji kanałowej’. Oprócz tego, mieszkańcy mają do użytku przestrzenny garaż podziemny.

    Strzałem w dziesiątkę okazał się wybór lokalizacji. Saska Kępa pomimo, że jest położona praktycznie w samym środku Warszawy, jest jak małe miasteczko. Nie znajdziemy tu ciasnoty typowej dla miast, hałasu czy drogi szybkiego ruchu. Mamy za to zaraz obok bulwary wiślańskie, mnóstwo małych kafejek i bistro, a przede wszystkim ciszę, spokój i bezpieczeństwo. To wszystko zaledwie kilka minut spacerem od Nowego Świata. Zaś magii wszystkiemu nadają przedwojenne zabytkowe wille położone w sąsiedztwie Villi Saskiej. 

Jak skutecznie promować nieruchomość na sprzedaż?

Marketing nieruchomości ma na celu przyśpieszenie sprzedaży poprzez wypozycjonowanie naszej oferty w wyszukiwarce wyżej spośród innych. Jak to zrobić? Przede wszystkim potrzebna nam będzie strategia marketingowa.

Analiza SWOT w klarowny sposób pokaże na czym należy się skupić w kontekście produktu, pamiętajmy jednak, że to klient jest najważniejszy.

Sprzedając nieruchomość musimy zadbać o to, w jaki sposób o niej mówimy. Informacje przekazywane potencjalnemu klientowi powinny być w 100% zgodne z prawdą. W charakterystyce nieruchomości pomoże właśnie analiza SWOT, czyli mocne strony i wady nieruchomości oraz szanse i zagrożenia, jakie jej zakup ze sobą niesie. Jeśli wady i zagrożenia nieruchomości nie są znaczące i nie wpływają na komfort życia jej mieszkańców, to nie musimy koniecznie o nich wspominać – coś, co dla nas może być wadą, dla kogoś może być zaletą. Jednak nie możemy też przed przyszłymi mieszkańcami ukryć istotnych usterek, nie chcemy przecież, aby o naszym przedsiębiorstwie mówiono jako o nieuczciwym.

Treści które zainteresują klienta końcowego. Klientów przyciąga to, co atrakcyjne dla oka. Dlatego powinniśmy zadbać o odpowiednią wizualną prezentację nieruchomości. W tym celu możemy albo zatrudnić profesjonalistę, albo sami zrobimy zdjęcia czy wizualizację wnętrz. Powinny być one dobrej jakości, ponieważ to właśnie na zdjęcia potencjalni klienci zwracają uwagę jako pierwsze, natomiast chwytliwy tekst i odpowiednio dobrane słowa pomogą sprzedać produkt nawet za sporo zawyżoną kwotę. Wystarczy po prostu sprawić, że zawartość tekstu będzie przekonywać potencjalnego klienta, jak bardzo potrzebuje on naszej nieruchomości. Jeśli sami bardzo dobrze znamy produkt, możemy się pokusić o wykonanie opisu we własnym zakresie, choć dobrze wykorzystać techniki perswazji znane przez specjalistów – tym aspektem także może zająć się specjalista z zakresu copywritingu.

Reklama w internecie. Jest to najskuteczniejsza forma reklamy, ale też najbardziej wymagająca. Pierwszym krokiem jest strona www nieruchomości. Jeśli nie jesteśmy webdesignerem, to musimy się zdecydować na usługi specjalisty. Gdy nasza strona jest już gotowa, trzeba się zająć jej wypozycjonowaniem w wyszukiwarce, czyli sprawieniem, aby wyświetlała się jak najwyżej na liście wyników wyszukiwania. W tej kwestii trzeba trafić na dobrego specjalistę z zakresu webdesignu, ponieważ w głównej mierze to właśnie odpowiednia konstrukcja strony www decyduje o tym, jak wysoko będzie się ona wyświetlać.

Landing Page – Strona docelowa, na którą trafiamy po kliknięciu reklamy. Tak w skrócie można by podsumować definicję Landing Page. Jest to jednak bardzo okrojona wersja. Strona docelowa zazwyczaj jest częścią pełnej witryny internetowej, jednak często się zdarza tak, że jest po prostu samodzielną stroną, bez żadnych zakładek. Znajdziemy na niej za to ofertę produktu i formularz kontaktowy. Landing Page można porównać do rozkładanej broszury reklamowej. Dostajemy złożoną ulotkę, gdzie na pierwszej stronie przedstawiona zostaje pokrótce oferta, jaką znajdziemy w środku. Jednak gdy rozłożymy broszurę mamy w pełni rozwiniętą ofertę danego produktu lub usługi. Tak samo jest gdy klikniemy w banner reklamowy, który przeniesie nas na Landing Page. 

Cechy dobrej strony docelowej

Nagłówek. Skoro ktoś kliknął już w nasz banner, oznacza, że jest potencjalnie zainteresowany tematem. Teraz trzeba tylko sprawić, by zapoznał się z naszą ofertą zanim zamknie okienko karty. Jak to zrobić? Konstruując nagłówek, który będzie mówił o tym, jaki problem pomoże rozwiązać produkt lub usługa, którą reklamujemy.

Call To Action. Klient zapoznał się już z naszą ofertą, więc teraz trzeba go zachęcić do kontaktu. Tutaj właśnie wykorzystamy przycisk Call To Action. Może to być propozycja zatelefonowania do firmy, wysłania wiadomości na Facebooku lub po prostu do pozostawiania swoich danych kontaktowych, aby firma mogła skontaktować się z użytkownikiem. 

Design Szata graficzna. Landing Page powinna być jak najprostsza, aby nie odwracała uwagi od oferty. Warto aby design był atrakcyjny i przyjemny dla oka oraz nawiązywał stylem do branży jaką reprezentujemy. 

Treści. Największe jednak znaczenie ma to, co chcemy przekazać użytkownikowi strony. Teksty na stronie powinny być proste do zrozumienia i przekonujące. Bardzo ważne jest, aby po przeczytaniu oferty użytkownik uznał, że faktycznie ten produkt jest mu potrzebny! W takim razie musimy za pomocą treści wykreować w zainteresowanym potrzebę kupna produktu poprzez wypisanie problemów jaki ten zakup rozwiąże i w jaki sposób ulepszy życie kupującego.

Szybkość. Z badań wynika, że jeśli strona internetowa ładuje się dłużej niż 10 sekund, to istnieje większe prawdopodobieństwo, że użytkownik ją zamknie zanim się w ogóle otworzy niż zaczeka na jej łaskawe załadowanie się. Dlatego w tej kwestii nie ma żartów i jeśli decydujesz się na zainwestowanie w Landing Page, to warto przypilnować tego, by otwierała się ona w jak najkrótszym czasie.

Dlaczego Landing Page? Mówiąc w skrócie, to Landing Page umożliwia nam na pozyskanie leadów czyli kontaktów biznesowych. Na stronie docelowej użytkownik skupia swoją uwagę tylko na jednej, konkretnej ofercie. Żadna inna nie rozproszy jego uwagi, a to sprawia, że swoje dane kontaktowe pozostawia nam większa ilość osób. 

Pozyskiwanie leadów pomaga w nawiązywaniu kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy zostawiając swoje dane kontaktowe wyrazili zainteresowanie Twoim produktem. Jest to zdecydowanie najbardziej skuteczna i najmniej czasochłonna metoda pozyskiwania nowych klientów. Poza tym sam fakt tego, że ktoś nam pozostawił swoje dane kontaktowe pozwala nam na dostarczanie mu przeróżnych treści marketingowych, ponieważ w ten sposób wyraził zgodę na kontakt z naszej strony. Właśnie dzięki temu, nawet jeśli osoba ta nie skorzysta z naszej obecnej oferty, to możemy zainteresować ją którąkolwiek z naszych przyszłych. Przy okazji nasze wiadomości nie są traktowane jako zwykły reklamowy spam, jeśli ktoś sam pozostawił nam swoje dane kontaktowe poprzez Landing Page, to dużo chętniej i z dużo większym zainteresowaniem będzie otwierał nasze wiadomości. Będzie go ciekawiło jaką tym razem ofertę przygotowaliśmy.

    Warto wspomnieć też o tym, że dobrze wykonany Landing Page, który zawiera wartościowe treści, będzie stawiał naszą firmę w dobrym świetle. Umocnimy się na pozycji profesjonalistów i liderów branży, a zdecydowanie więcej osób pozostawi swoje dane kontaktowe firmie, która wzbudza w nich zaufanie.

KONTAKT

Stwórzmy razem coś wyjątkowego!

Address 3212 River Rd, Frankfort, MI, 49635

Email contact@company.com

office-phone-icon

Telefon: +48 12 361 38 74

new-message-cin

Email: hello@koalas.pl

map-marker-icon

Al. Pokoju 1A, 31-548 Kraków, Polska

new-company-icon

Koala’s Animations, VAT PL6792970153

Wyceń projekt

Zapisz się do newslettera

Otrzymaj pakiet inspiracji, porad dotyczących projektowania i solidną porcję wiedzy marketingowej potrzebną dla rozwoju Twojej organizacji.