Informacje o projekcie
Villa Saska – Apartamenty na Angorskiej 13A, to niezwykła przestrzeń mieszkalna o standardzie PREMIUM w pięciokondygnacyjnym unikalnym budynku. Jest on zaprojektowany w modernistycznym stylu i mieści się w nim dziewięć apartamentów. Na każdej kondygnacji mieszczą się tylko dwa apartamenty, ostatnia została przeznaczona na Penthouse, dzięki czemu mieszkańcy mają zagwarantowane poczucie intymności i prywatność. Inwestorom zależało przede wszystkim na rozwiązaniu, które podtrzyma atmosferę mikrospołeczności na Saskiej Kępie, ostatecznie cel został osiągnięty właśnie poprzez inteligentne rozplanowanie powierzchni budynku – właśnie to należało pokazać na stronie internetowej
Klient
Studio projektowe
Branża
Nieruchomości
Rok produkcji
2018
Usługi
Projektowanie strony
Wordpress
Link do projektu
angorska13a.pl
Wyzwanie
Większość przedsiębiorców wie, że aby móc sprzedać swój produkt lub usługę, musi ona być odpowiednio zareklamowana. Obecny rynek jest przepełniony wieloma ‘korzystnymi’ ofertami, więc trzeba umieć zaprezentować nasz produkt od najlepszej strony, tak aby się po prostu sprzedał. Prawdą jest, że żaden produkt nie sprzedał się sam, ale zacieśnianie współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży może tylko pozytywnie wpłynąć na wynik finansowy spółki.
Rozwiązanie
Treści które zainteresują klienta końcowego. Klientów przyciąga to, co atrakcyjne dla oka. Dlatego powinniśmy zadbać o odpowiednią wizualną prezentację nieruchomości. W tym celu możemy albo zatrudnić profesjonalistę, albo sami zrobimy zdjęcia czy wizualizację wnętrz. Powinny być one dobrej jakości, ponieważ to właśnie na zdjęcia potencjalni klienci zwracają uwagę jako pierwsze, natomiast chwytliwy tekst i odpowiednio dobrane słowa pomogą sprzedać produkt nawet za sporo zawyżoną kwotę. Wystarczy po prostu sprawić, że zawartość tekstu będzie przekonywać potencjalnego klienta, jak bardzo potrzebuje on naszej nieruchomości. Jeśli sami bardzo dobrze znamy produkt, możemy się pokusić o wykonanie opisu we własnym zakresie, choć dobrze wykorzystać techniki perswazji znane przez specjalistów – tym aspektem także może zająć się specjalista z zakresu copywritingu.
Jak przydatny był ten post?
Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jak dotąd brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.